وبلاگ هنرهای دستی

وبلاگ هنرهای دستی

آموزش و اجرای نقاشی با کاشی ، آموزش و اجرا نقاشی به روی سفال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 9526
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


كاربردهاي نقاشي موزائيك

 

 كاربردهاي نقاشي موزائيك

 

توسط اين هنر ميتوان تابلوهاي هنري زيبا خلق كرد. يا ظروف زيباي موزائيكي ساخت . در مبلمان خانه تنوع ايجاد كرد و كلا هر آنچه را كه سليقه و طبع شما ميپسندد ميتوان با موزائيك هاي رنگين پوشاند و هر وسيله ساده یا حتی وسایل کهنه و بی استفاده را  تبديل به يك اثر هنري كرد.

نقاشي موزائيك در دكوراسيون داخلي هم استفاده هاي فراواني دارد. انواع ميزو صندلي ، درب كمد و دراور و كابينت ، ديوارها و كف ، سردر ، ديواره شومينه ، مبلمان و  انواع چراغ و آباژور و خيلي از وسيله هاي ديگر را ميتوان با موزائيك پوشاند و تزئين كرد. همچنين در فضاي باز مانند حياط و باغ و باغچه نيز اين هنر كاربردهاي بسيار زيادي دارد.  از جمله آبنما و استخر ، مجسمه هاي تزئيني زيبا ، چراغهاي باغچه اي و غيره. قطعا شما نيز با استفاده از خلاقيت و سليقه خود اثري خلق خواهيد كرد كه از ديدن آن لذت خواهيد برد.

 

 مواد و ابزار


تكه هاي موزائيك را روي مواد گوناگوني از جمله چوب ، ظروف سفالي ، شيشه ، گچ ، سيمان و غيره ميتوان چسباند. همچنين به جز موزائيك ميتوان از انواع سنگهاي طبيعي  ، شيشه هاي رنگين ، سنگهاي تزئيني و حتي از تكه هاي شكسته ظروف چيني استفاده كرد.

 

چسب مورد مصرف بسته به نوع متريالي كه موزائيك ها روي آن چسبيده ميشوند و جنس خود موزائيك  متفاوت است. همچنين احتياج به پودر بند كشي براي ملات گيري پاياني كار داريد. بهتر است در هنگام ملات گيري و استفاده از پودر بندكشي از دستكش لاتكس استفاده كنيد.

 

براي شروع كار به ابزار زيادي احتياج نداريد. يك گاز انبر دسته بلند مهم ترين ابزاري است كه بايد در درسترس داشته باشيد. بعد ها براي كارهاي حرفه اي تر شايد نياز به ابزار بيشتري پيدا كنيد. فراموش نكنيد در هنگاه خرد كردن و قطعه قطعه كردن موزائيك حتما از عينك ايمني استفاده كنيد. ذرات ريز موزائيك بسيار تيز و برنده است و درصورتي كه به داخل چشم شما پرتاب شود ممكن است باعث آسيب هاي جدي به چشم گردد. اين عينك ها را ميتوانيد از ابزارفروشي ها تهيه كنيد.

برای اجرا ، سفارشات و یاد گیری با شماره زیرتماس بگیرید

 

9983 480 - 0937

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: shiva تاريخ: دو شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سايت "هنرکده" با هدف اطلاع رساني و آموزش هنرهاي زيبا به افراد علاقه مند به فعاليتهاي هنري به خصوص بانوان ايراني راه اندازي شده و به مرور زمان ، مي‌تواند منبع كاملي براي دوستداران صنايع دستي جديد و روز دنيا باشد اين سايت توسط خانم شیوا حسینی راه اندازي و اداره مي گردد

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to honarkadeh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com